search

the cropped top by Sammydress

| | 0 Comments


Το cropped top είναι σίγουρα ένα από τα πλέον αγαπημένα trends του καλοκαιριού! Και φυσικά και δικό μου must-have piece! Μου αρέσει να το συνδυάζω με ψηλόμεσα shorts-παντελόνια-φούστες γιατί απογειώνουν στη στιγμή το σύνολο και προσδίδουν το χαλαρό στυλ που εμένα μου αρέσει να έχει το outfit που επιλέγω να φορέσω! Το συγκεκριμένο cropped top το βρήκα στο www.sammydress.com και είναι ήδη από τα αγαπημένα της συλλογής μου! Είναι το κατάλληλο μπλουζάκι για τα δροσερά βράδια του καλοκαιριού! Εδώ το έχω συνδυάσει με το αγαπημένο μου denim shorts και τις δερμάτινες πλατφόρμες μου.
Στο sammydress θα βρείτε μια τεράστια συλλογή από ρούχα, τσάντες, παπούτσια και αξεσουάρ. Οι τιμές είναι πάρα πολύ χαμηλές και κατά καιρούς μπορείτε να βρείτε επιπλέον προσφορές και εκπτώσεις για περιορισμένο χρόνο. Και τέλος όσον αφορά στην αποστολή των προϊόντων, ήταν ιδιαίτερα γρήγορη και χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.







One-Pieces: 
Bikinis:


Βρείτε το Sammydress στα παρακάτω social media:

0 Comments:

Post a Comment

Thanks for your comments!

readers

All the photos taken by www.fashionframed.com© are protected by copyright. Powered by Blogger.
 
Twitter Facebook Dribbble Tumblr Last FM Flickr Behance